Thursday 17 November 2011




Dear Samantha,

If I tell you that my life is actually crazy, I mean it! OMG... I am not just feeling like I've left behind, but I am actually left so much behind! The reading week that I suppose to study individually, I went back home.. I love my brother, the wedding was amazing... But every time when I think of those works that I need to catch up and too much information that I need to follow up, I feel like KILLING MY BROTHER!!

I swear, Andy Silly Wong, you are so paying me a pair of C. LOUBOUTINE or YSL Pumps for my emotional harm!!!!!!!!!

亲爱的萨蔓妲,

假如我告诉你我现在真的快疯了,你不要不相信,因为真的觉得自己读书读得快疯了!我的天啊,我现在觉得不只是跟班上的进度有落差,而是事实上我真的跟班上的进度有落差一大截。上个星期是温书周,原本应该在家死读书,结果我飞回马来西亚,参加我哥的婚礼。虽然说婚礼很棒,一切都很顺利。。但是萨蔓妲,我跟你说,每次想到我现在一直赶进度,一直担心很怕落后,很怕不明白的时候。。。真想把我哥。。。。掐死!!!

黄过分清贤,你是不是应该想想还我一双 Louboutine 或是 YSL 高根鞋作为我精神上的补偿啊!!!

With Love
J


No comments:

Post a Comment