Sunday 27 November 2011

Sleep early, sleep tight.



Dear Samantha,

Guess what, eventually, I can sleep early today!!!!!!! Don't ask me to tell you anything that happened recently... No, not now...

Tell you later, I am off to sleep now, though it's 9pm. Once you see my scary face, you'll definitely know that I need it!

亲爱的萨蔓妲,

今天!!终于!!我可以偷偷的早睡了!!!不要,不要叫我告诉你最近发生的事情。。现在我只向睡觉。。

该天再告诉你最近发生的事情~我要睡了,虽然现在是这里晚上9点钟!看到我那鬼样,你就知道我有多需要一夜安稳,踏实,深沉的睡眠!

萨蔓妲,帮我,叫烦恼和压力不要再缠着我,就一晚,拜托!

With Love
J

No comments:

Post a Comment