Wednesday 4 January 2012

然后,往前走。。。

Dear Samantha,
亲爱的萨蔓妲,

If I tell you that I am growing up, believe me, I am.
如果我告诉你我变了,相信我,我的确。。

Jacey in the past,
She cries when she hurts,
She feels terrified when when she bleeds,
She feels upset when there's something goes wrong,
She feels embarrassed when she did something wrong,
She gets mad when things aren't being the way she wanted,
以前的 J,
每当受伤的时候会偷偷的哭,
每当流血的时候会慌张害怕,
每当有问题的时候会沮丧难过,
每当犯错的时候会尴尬害羞,
每当事与愿违的时候会懊恼生气,

Oh yet, things get different now!
噢 但,很多事都不一样了!

Now, when she feels hurt, she sees things in different way,
When thing goes wrong, she don't get stuck but moving on,
When she did something wrong, she says sorry and correct it,
When things aren't being the same way she wants, she first get mad, but then try her best to accept it...
现在当她受伤的时候 她往别方面想,
当问题出现的时候 她不再束手无策 她从长计议,
当但错的时候 她学着道歉 然后改正,
当事与愿违的时候 当然她还是老样子会大发脾气 但之后再学着接受。。

When she bleeds, no more terrified. She cleans and wipes away those red stuff...
当她受伤流血了,不再有慌张害怕。反之,她把血迹清干净,擦去那红红的东西。。

and carry on..
然后往前骄傲的走。。。








Love 
J

5 comments:

  1. 我也不知道噢。。忽然就流血了。。。嘻嘻嘻!它是脚趾摩擦到流血掉。。。

    Bo,给我你的blog address!不知道为什么我的联络地址全部不见掉!

    ReplyDelete
  2. 太恐怖了@@
    好好照顾自己啊~~~~~~:P

    ReplyDelete
  3. 我没看到那一段!哈哈哈~
    okok~~
    http://ahbo082507.blogspot.com/

    ReplyDelete