Saturday 29 October 2011

给女人的东西

Dear Samantha,

How's your day? Omg, it's such a great day!!! Finally it is weekend that I could sleep early last night and went shopping with Vanessa this morning.. And surprise surprise, citi centre wasn't that full as we thought it would be. We both basically went to all the shops they have in citi centre. I bought so many stuff but the sad part is that, apart from one dress that I bought with cheap price, others are not belong to me!

And besides my family, especially my mom, I can't think of any other people that I will buy for.. So let me show you what I've got for her today!

I bought just a dress and a top for my mom, with a good price and excellent quality. I've also got 7 belts for my mom in different colours. Yea, you probably thinks that I am crazy, but I did...

Also, I bought a little cute cute cute cardigan for my little Hui hui and also some bibs for her... I miss her SO badly.. I miss the way she looks when she's hungry and crying for milk, I miss how she looks confused with her hiccup... I was dreaming about her last night, that I was hugging her in my arms, take care of her through the night, like I did last summer.. She's just the cutest girl!

Oh well, Samantha, that's all I do like to tell you today. Need to go back to my revision and keep in touch!

Xxx

亲爱的萨蔓妲,

今天的你还好吗?天啊,我今天真开心!难得是周末,难得昨晚我能12点多就睡觉,然后今早约了Vanessa一起去逛街,更开心的是,市区并没有我们想象中的那么多人,你知道,因为平常周末的时候,我们几乎是看不见前方,只看见密密麻麻人头。。我今儿个买了好多东西,但是可悲的是除了一件非常廉价的裙子之外,袋子里其他的东西都不是我的!

告诉你,萨蔓妲,我爸妈很疼我,所以我也会疼回他们。。但是你知道为什么我都是买很多东西给我妈但却比较少买东西给我爸吗?分别在于,满足我妈很简单,三两件漂亮的裙子就能让他心花朵朵开。。但是,我爸。。。虽然我爸也是非常非常疼我,但是除了每次说我爱他之外,真不知道怎么满足他。因为我爸这个人,他就是不鸣则已,一鸣起来不是惊人,而是超惊人!所以别误会,我爸我妈我都非常爱,只是我爸什么都补缺,所以比较常买东西给我妈。。

今天呢,我买了1件裙子,1件上衣和7条不同款式的腰带给我妈。。还有买了一件非常可爱的粉红小毛衣给我的小惠惠,和3条一组的小围兜给她。。

哎哟,萨蔓妲,你不知道,我可想我家惠惠了!我昨晚梦见她,梦见我把她抱在怀中,然后陪着她睡觉,像当初她刚出生的时候,我也是这样抱着她睡觉。。好想她饿肚子的时候哭得很不耐烦的样子,很想她打嗝超大声的无辜样。。哎哟,她是我的公主。。超可爱的公主!

好了,萨蔓妲,今天的信就写到这里,我要去温习书了,保持联系!












With Love,
J

No comments:

Post a Comment